Dlaczego Mateusz Grzesiak jest dla mnie inspiracją?

by - 01:59



Dlaczego Mateusz Grzesiak jest dla mnie inspiracją ? Dlaczego zainspirował mnie poprzez swoje książki i motywacje do poprawienia swojego wizerunku ?


Na to i inne podobne pytania mógłbym odpowiedzieć jednym zdaniem - dlatego, że daje ludziom to czego tak naprawdę chcą i pokazuje im jak to osiągnąć.

Książki Mateusza Grzesiaka to majstersztyk, jeśli chodzi o motywację. Jego przemyślenia potrafią dać do zrozumienia nawet osobie z bardzo trudnym charakterem lub bez kompletnej motywacji do życia.


W czym mi pomogły książki Grzesiaka?

Przede wszystkim książki Mateusza Grzesiaka pomogły mi zrozumieć otaczający nas świat z perspektywy osoby trzeciej i zrozumienie samego siebie. Dzisiaj, z perspektywy czasu - po przeczytaniu paru jego książek można powiedzieć, że progress który tak bardzo chciałem osiągnąć - po prostu osiągnąłem - w małym lub w większym stopniu, nie jest to ważne. Ważne są skrupulatnie wykonywane kroki, które wykonujemy.


Dla mnie Mateusz Grzesiak jest inspiracją, dlatego że zbudował swoją markę -  biznes na pomaganiu ludziom w odnalezieniu samych siebie, gdzie dzisiaj w dobie mass mediów i wszechobecnej depresji nie jest to łatwe zadanie.

Jakie książki Grzesiaka przeczytałem i polecam?

Z ręką na sercu mogę polecić "100 happydays, czyli jak się robi szczęście w 100 dni" lub jeżeli należycie do płci pięknej to bez dwóch zdań "Alpha Female" - ogólnie każda książka Mateusza pomoże nam odpowiedzieć sobie na parę trudnych pytań.

Jeżeli zainteresował Cię ten artykuł, warto przeczytać co nieco o samym autorze wielu polskich motywujących bestsellerów Mateusz Grzesiak opinie

You May Also Like

0 komentarze